Αναζήτηση με Όχημα

Αναζήτηση με Κωδικό

Αναζήτηση με Κινητήρα

Παρακαλώ πληκτρολογήστε τον κωδικό του Κινητήρα
Π.χ. KFU

 Επιστροφές

Τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων και γενικότερα όλα τα προϊόντα (εκτός των ηλεκτρικών ειδών) που εμπορεύεται η Σαρμπίνη Νίκη & Σία Ε.Ε. είναι δυνατόν να επιστραφούν εάν πληρούνται οι παρακάτω όροι:

  • Εάν δεν έχουν περάσει 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς
  • Εάν τα προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί (δεν έχουν τοποθετηθεί σε αυτοκίνητο) και επιστραφούν σε άριστη κατάσταση στην οποία μπορούν να πουληθούν και πάλι
  • Εάν η συσκευασία των προϊόντων είναι σε άριστη (εργοστασιακή) κατάσταση
  • Εάν τα προϊόντα επιστραφούν σε εμάς με το ναύλο πληρωμένο (δεν υποχρεούμαστε να πληρώσουμε μεταφορικά για εμπορεύματα που επιστρέφονται)

Δεν υποχρεούμαστε να δεχτούμε επιστροφές προϊόντων τα οποία έχουν κατασκευαστεί ή παραγγελθεί ή εισαχθεί ειδικά για εσάς.

Όλες οι επιστροφές πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς. Παρακαλούμε βοηθήστε μας να σας βοηθήσουμε.

Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για αποστολές και δέματα που έχουν σταλεί από εσάς και δεν έχουν παραληφθεί από εμάς. Παρακαλούμε κρατάτε πάντα αποδεικτικό αποστολής του ταχυδρομείου ή της εταιρίας courier ή της μεταφορικής εταιρίας την οποία χρησιμοποιήσατε για την αποστολή των επιστρεφομένων ειδών.

Η Σαρμπίνη Νίκη & Σία Ε.Ε. δεν αναλαμβάνει καμιά ευθύνη για τα έξοδα που μπορεί να προκλήθηκαν από την προσπάθεια εγκατάστασης ή απεγκατάστασης εξαρτημάτων που πουλήθηκαν λανθασμένα (λάθος κωδικός). Παρακαλούμε να βεβαιώνεστε ότι τα εξαρτήματα που αγοράσατε είναι σωστά για το αυτοκίνητο σας πριν προχωρήσετε στην τοποθέτηση τους. Ο μηχανικός σας είναι σίγουρα κατάλληλος για να βεβαιώσει την δυνατότητα άριστης εφαρμογής των προϊόντων στο αυτοκίνητο σας πριν την τοποθέτηση.

Διαδικασία επιστροφής

  1. Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημα της  Σαρμπίνη Νίκη & Σία Ε.Ε..
    Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τις επόμενες ενέργειες που πρέπει να κάνετε.
  2. Αν παραλαμβάνετε μέσω courier ή μεταφορικής εταιρίας
    Σε αυτήν την περίπτωση:
    1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
    2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
    3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψη Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.


Εγγυήσεις

 

Όλα μας τα είδη* καλύπτονται αποκλειστικά και μόνο από την εγγύηση ,τους όρους και το χρόνο που δίνει το εκάστοτε εργοστάσιο κατασκευής τους και τα οποία

 

δεν δεσμεύουν σε καμία περίπτωση την εταιρία μας.

Σε κάθε περίπτωση ο αντικειμενικός μας σκοπός είναι η άμεση σωστή εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του πελάτη μας.

Για αυτό το λόγω σε πρώτη προτεραιότητα θα είναι η άμεση λύση τυχόν προβλήματος παρουσιαστεί .

Η απόδειξη αγοράς και η άθικτη συσκευασία είναι απαραίτητη.  Όλα μας τα είδη ελέγχονται πριν από την αποστολή τους για τυχόν ζημιές .

Είδη φανοποιείας και ευαίσθητα μέρη συσκευάζονται κατάλληλα.

 

Στην περίπτωση που παρουσιαστεί πρόβλημα κατά το διάστημα της εγγύησης, επικοινωνήστε άμεσα με το κατάστημα μας εντός 2 ημερών

 

Η συνήθης διαδικασία είναι, επιστροφή του προϊόντος μέσα στην άθικτη συσκευασία του και

  • σε περίπτωση που η ζημιά είναι εμφανής, άμεση αντικατάσταση  
  • σε αντίθετη περίπτωση αποστολή στο προμηθευτή μας, αξιολόγηση και άμεση απάντηση προς εσάς.

 

 

Η εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά ζημίες που οφείλονται στο ίδιο το προϊόν μόνο, λόγω δυσλειτουργίας του, και όχι ζημιές που έχουν προκληθεί από εξωτερικό παράγων, ή λόγω κακής τοποθέτησης και συναρμολόγησης του, ή λόγω κακής χρήσης του, ή λόγω χρήσης διαφορετικής από αυτό για τα οποίο έχει κατασκευαστεί (π.χ. αγωνιστική χρήση χωρίς να το ορίζουν οι προδιαγραφές του)

 

Η εγγύηση δεν καλύπτει περιπτώσεις ζημιών που έχουν προκληθεί κατά την μεταφορά των προϊόντων. Η μεταφορά γίνετε με αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή και διέπετε από τους όρους του εκάστοτε μεταφορέα. 

 

* Τα εξής προϊόντα δεν καλύπτονται από εγγύηση:

 

  Λάμπες - Ηλεκτρονικά μέρη - Τακάκια - Δισκόπλακες-Δίσκοι συμπλέκτη

 

Δεν φέρουμε ευθύνη για καθυστερήσεις στην αξιολόγηση από τους αντιπροσώπους των εργοστασίων.

 

Επιστροφή χρηματικού ποσού

 

Επιστροφή χρημάτων γίνετε μόνο στη περίπτωση που δεν υπάρχει άλλο προϊόν για αντικατάσταση.

 

Επιτρέπετε συμψηφισμός χρηματικού ποσού με άλλα προϊόντα.


Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας στο τηλέφωνο 801 11 44054. Επίσης, για θέματα επιστροφών μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο info@iq-auto.gr .