Το μεσαίο SUV της Mercedes που θα αντικαταστήσει τη GLK θα διαθέτει προαιρετική αερανάρτηση και κορυφαία συστήματα ενεργητικής ασφάλειας.

 

 

Η νέα GLC δεν κόβει μόνο σε επίπεδο αισθητικής τις γέφυρες με το παρελθόν της, δηλαδή την γωνιώδη και τετραγωνισμένη GLK. Μεγαλύτερη, ραφιναρισμένη, πολύ πιο προηγμένη τεχνολογικά αλλά και ικανή εκτός δρόμου, άλλαξε εκ βάθρων και όχι μόνο κατ’ όνομα. Με μήκος 4,65 μέτρα η GLC είναι μακρύτερη από τον GLK κατά 120 χιλ. γεγονός που έχει αυξήσει σημαντικά το χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Ωστόσο παρά τις αυξημένες διαστάσεις, η GLC είναι κατά 80 κιλά ελαφρύτερη. Όσον αφορά στον εξοπλισμό η GLC θα διαθέτει πλήθος από συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας καθώς και υποβοήθησης της οδήγησης, όπως DISTRONIC PLUS που μεταξύ άλλων προσφέρει και χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης χάρη στον αυτόματο έλεγχο του τιμονιού και την δυνατότητα εκκίνησης και φρεναρίσματος του αυτοκινήτου σε καταστάσεις έντονου μποτιλισαρίσματος. Η βασική ανάρτηση AGILITY CONTROL διαθέτει αμορτισέρ μεταβαλλόμενης απόσβεσης ενώ για πρώτη φορά στην κατηγορία προσφέρεται προαιρετικά δυνατότητα αερανάρτησης με την ονομασία AIR BODY CONTROL η οποία θα προσφέρει και την επιπλέον επιλογή αύξησης του ύψους του αυτοκινήτου. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν το σύστημα παραμετροποίησης των χαρακτηριστικών απόδοσης DYNAMIC SELECT με πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Eco, Comfort, Sport, Sport+ και Individual), όπως επίσης και στάνταρ σύστημα τετρακίνησης 4MATICμε προαιρετικό πακέτο Off Road Engineering το οποίο θα αυξάνει τις εκτός δρόμου δυνατότητες.

 

 

Σε πρώτη φάση το μοντέλο θα διατίθεται με 4 κινητήρια σύνολα, δύο εκδόσεις του κινητήρα diesel των 1.1 λίτρων, μια έκδοση βενζίνης και μια plug in hybrid. Στην έκδοση βενζίνης χρησιμοποιείται ο δίλιτρος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 211 ίππων (GLC 250), ενώ στις diesel o 2,1 λίτρων τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας σε δύο εκδόσεις απόδοσης 170 και 204 ίππων (GLC 220d και GLC 250d). Η plug-in hybrid εκδοχή φέρε τον κωδικό GLC350e με δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης και αυτονομία 34 χιλιομέτρων. Και εδώ χρησιμοποιείται ο δίλιτρος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 211 ίππων, σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα και συνολική ισχύ 327 ίππων. Όλες οι εκδόσεις θα εξοπλίζονται με το νέο 9G-Tronic αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, ενώ η υβριδική χρησιμοποιεί το γνωστό αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων με την ονομασία 7G-Tronic.

 

 

Η νέα GLC θα αποκτήσει σύντομα και Coupe εκδοχή την οποία είδαμε πρόσφατα ως concept στην έκθεση της Σαγκάης, στην Κίνα. Η τιμή της στην Γερμανία θα ξεκινά από τα 44.500€ ενώ και στη χώρα μας οι τιμές δεν αναμένονται μεγαλύτερες της GLK που σήμερα ξεκινούν από τα 42.750€ με απόσυρση.