Μπορεί στη Morgan να ποντάρουν στην εξέλιξη και όχι στις ριζικές αλλαγές και έτσι να μην του φαίνεται, αλλά αυτή εδώ είναι αισίως η 5η γενιά του Aero 8, που φυσικά διατηρεί το γνώριμο συνολικά σχήμα των μοντέλων της βρετανικής εταιρείας και βέβαια τους αλλήθωρους προβολείς που χαρακτήριζαν και τον προκάτοχό του. Ενδιαφέρον στοιχείο το κάλυμμα του πορτμπαγκάζ που ανοίγει προς τα πίσω.

 

 

Από κει και πέρα το αλουμινένιο πλαίσιο εκσυγχρονίστηκε και έγινε ακόμα πιο άκαμπτο, οι αναρτήσεις είναι καινούργιες, ενώ καλύτερη πρόσφυση εξασφαλίζει και ένα μπλοκέ διαφορικό από τα ράφια της BMW. Από τα ίδια ράφια προέρχεται και ο κινητήρας, ένας ατμοσφαιρικός V8 4.800 κυβικών, που ικανοποιεί τις προδιαγραφές Euro 6 και αποδίδει 367 άλογα και 490 Nm. Τα οποία επιταχύνουν το βάρους κάτω των 1.200 κιλών Aero 8 σε 4,5 δεύτερα από στάση μέχρι τα 100, ενώ η τελική του κυμαίνεται από τα 245 έως τα 273 χλμ./ ώρα, ανάλογα με το αν το κιβώτιο είναι αυτόματο ή χειροκίνητο.

 

 

Καινούργιο είναι και το εσωτερικό, που παραδοσιακά είναι κατασκευασμένο από ξύλο, γεγονός βέβαια που δεν εμποδίζει την τοποθέτηση ενός σύγχρονου συστήματος Multimedia (εξτρά).

 

 

Από πλευράς εξοπλισμού και από τη στιγμή που τα Morgan είναι χειροποίητα μπορούν να καλυφθούν πρακτικά όλα τα γούστα, ενώ οι Βρετανοί δεν έχουν κάνει προς το παρόν αναφορά σε τιμές.

 

 

 

Πηγή:carzine.gr