Όταν οι κατασκευαστές ανταγωνίζονταν στη μικρομεσαία κατηγορία με βάση το ποιο μοντέλο προσφέρει την πιο εξελιγμένη πίσω ανάρτηση, οι τιμές σκαρφάλωσαν στα ύψη. Σήμερα οι κατασκευαστές έκαναν ένα βήμα πίσω προσφέροντας πιο οικονομικές αναρτήσεις σε κάποια μοντέλα. Εσείς κοιτάζετε τι έχει τι; Πόση σημασία έχει πια η πίσω ανάρτηση ενός αυτοκινήτου; Φαίνεται πως το μάρκετινγκ έβαλε το χεράκι του και έκανε την πίσω ανάρτηση το πεδίο μάχης των μικρομεσαίων. Η Ford έκανε το πρώτο βήμα με το πρώτο Focus, πιέζοντας τον ανταγωνισμό να ακολουθήσει. Η VW αντέδρασε αλλάζοντας όλη την πίσω ανάρτηση σε ανεξάρτητη μετά από μερικά χρόνια, ενώ η Opel στο σημερινό της μοντέλο δεν αρκέστηκε στον ημιάκαμπτο άξονα και τοποθέτησε ένα πολύπλοκο σύστημα Watt.

 

Την ίδια στιγμή άλλοι κατασκευαστές έκαναν το άλμα στην ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, όπως η Hyundai και η Kia, ενώ η Honda, που είχε ήδη εξελιγμένη πίσω ανάρτηση στο Civic πριν οι άλλοι πάρουν «μυρωδιά», γύρισε στον ημιάκαμπτο δίνοντας έμφαση στους χώρους και την πρακτικότητα. Την ίδια «επιστροφή» έκανε και ο όμιλος VW πρόσφατα, προσφέροντας τα μικροεμεσαία με δύο διαφορετικές εκδόσεις. Μία ακριβή με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, μία οικονομική με ημιάκαμπτο. Τέτοιες διαφορές υπάρχουν και σε άλλα μοντέλα του ομίλου, όμως ποιος τα προσέχει; Ποιος κοιτάζει τι πίσω ανάρτηση έχει ο πίσω άξονας; Έχει τόση σημασία άραγε; Κι αν είχε γιατί δεν κάνουν το ίδιο και άλλοι κατασκευαστές; Το ερώτημα όμως παραμένει: Πόση σημασία δίνετε εσείς στην ανάρτηση; Και τελικά πόσο παραπάνω θα πληρώσετε για να έχετε την πιο εξελιγμένη; Τι λέτε;

 

Πηγή: autotriti