Σε αντίθεση με τις φήμες που έκαναν λόγο για κάποιο υπερ-τροφοδοτούμενο σύνολο σχετικά μικρού κυβισμού, το καινούργιο R8 θα κινείται, για την αρχή τουλάχιστον, αποκλειστικά από τον V10 των 5.200 κυβικών. Ο οποίος στη στάνταρ εκδοχή του αποδίδει 540 άλογα και στη V10 Plus 610. Φυσικά οι δυνατοί κινητήρες, συνεπικουρούμενοι και από το μειωμένο κατά 50 κιλά βάρος, εξασφαλίζουν και πολύ καλές επιδόσεις. Έτσι το στάνταρ R8 χρειάζεται 3,5 δεύτερα για το 0-100 και έχει τελική 320, ενώ τα αντίστοιχα νούμερα για το Plus είναι 3,2 δεύτερα και 330. Κινητήριοι τροχοί θα είναι και οι τέσσερις –η ροπή μπορεί να καταλήγει, ανάλογα με τις συνθήκες, ακόμα και σε ποσοστό 100% σε έναν από τους δύο άξονες- ενώ και οι δύο V10 θα συνδυάζονται με αυτόματα κιβώτια S-Tronic 7 σχέσεων. Στο εσωτερικό η προσέγγιση είναι πλέον πιο οδηγοκεντρική, με καινούργια μπάκετ καθίσματα και τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων με την οθόνη 12,3’’ που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο TT. Οι πωλήσεις του καινούργιου Audi R8 θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι, με τις τιμές του στη Γερμανία να ξεκινούν από τις 165.000 ευρώ για το απλό και από τις 187.40 ευρώ για το R8 V10 Plus.

 

 

 

 

Πηγή:iefimerida.gr