Η Ford Ευρώπης ανακοίνωσε τις επίσημες Ευρωπαϊκές προδιαγραφές της νέας Ford Mustang. Το νέο coupe της Ford διαθέτει στην γκάμα δύο κινητήρες, έναν «γήινο» 2,3 λίτρων turbo, ο οποίος αποδίδει 317 ίππους και 432 Nm ροπής και έναν 5 λίτρων V8, ατμοσφαιρικό ο οποίος αποδίδει 421 ίππους και 530 Nm ροπής. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και προαιρετικά με αυτόματο ισάριθμων σχέσεων. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, το 0-100 για την βασική έκδοση με τον κινητήρα των 2,3 λίτρων και το χειροκίνητο κιβώτιο έρχεται σε 5,8 δλ. ενώ η έκδοση με τον V8 χρειάζεται μόλις 4,8 δλ, καθιστώντας το, το γρηγορότερο Ford για την αγορά της Ευρώπης.

 

 

Η κατανάλωση για την βασική έκδοση είναι στην καλύτερη περίπτωση 8 λιτ/100 χλμ και οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι 179 γρ/χλμ ενώ για την V8 η κατανάλωση είναι στα 13,5 λιτ/100 χλμ και οι εκπομπές ρύπων CO2 299 γρ/χλμ. Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα τεχνικά, η νέα Mustang διαθέτει ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς, με τον εμπρός άξονα να διαθέτει γόνατα ΜακΦέρσον και τον πίσω πολλαπλούς συνδέσμους, ενώ η Ford δηλώνει πλευρική επιτάχυνση 0,97 g για να δείξει τις δυνατότητες κρατήματος του οχήματος. Επίσης το αυτοκίνητο έχει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας που ονομάζονται Normal, Sport+, Track, Snow/Wet τα οποία ρυθμίζουν αναλόγως το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας, την απόκριση του γκαζιού, την ταχύτητα αλλαγής σχέσεων στην περίπτωση του αυτόματου κιβωτίου και το τιμόνι . Το αυτοκίνητο στην Ελλάδα ξεκινάει από τις 42.000 ευρώ για την έκδοση με τον 2,3 turbo και φτάνει στις 48.000 ευρώ για την έκδοση με τον V8 των 5 λίτρων.

 

 

Πηγή:autotriti.gr